همه چیز در مورد اینستاگرام و تعامل آن با سایر شبکه‌های اجتماعی

تاکنون مقالات زیادی در رابطه با شبکه اجتماعی اینستاگرام و نحوه استفاده از آن خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی کنونی موجود در بین کاربران است که روز به روز در حال پیشرفت بوده و به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. هم اکنون تقریبا هر کاربر ایرانی یک اکانت اینستاگرام دارد اما با این حال ممکن است بسیاری از افراد بنا به دلایل خاصی هنوز از اینستاگرام استفاده نکرده و یا آگاهی لازم به منظور استفاده درست از این شبکه اجتماعی و اپلیکیشن اختصاصی آن را دارند.
این موضوع سبب شد که ما دست به کار شده و سریعا آموزش‌های جامعی را در رابطه با نحوه استفاده از اینستاگرام ارائه کنیم. در ابتدا طی مقاله‌ای با عنوان “آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن” توضیحات مقدماتی در رابطه با ثبت نام اولیه و آغاز تعامل با برنامه اینستاگرام ارائه کردیم. سپس وارد مسائل اصلی این شبکه اجتماعی شدیم و در دو مقاله “آموزش مدیریت فالوورهای اینستاگرام” و “آموزش ارسال عکس و ویدیو در اینستاگرام و اضافه کردن مکان آن‌” شرح جامعی در رابطه با مدیریت مقدماتی فالوورهای اکانت و نحوه ارسال عکس، ویدئو و اضافه کردن موقعیت مکانی به پست‌ها در برنامه اینستاگرام ارائه کردیم.
پس از توضیحات مقدماتی نوبت به نحوه ویرایش عکس و استفاده از افکت‌های برنامه اینستاگرام رسید که توضیحات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را می‌توانید از مقاله “آموزش ویرایش تصاویر و استفاده از فیلتر و افکت در اینستاگرام” مطالعه کنید. اما هم اکنون قصد داریم که در رابطه با تعامل اینستاگرام با شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر فیسبوک صحبت کنیم. اکانت اینستاگرام شما می‌تواند با اکانت فیسبوک‌تان همگام‌سازی شود. در این مقاله تقریبا به تمام سوالات مربوط به تعامل اینستاگرام با سایر شبکه‌های اجتماعی پاسخ خواهیم داد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تر بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

شبکه‌های اجتماعی

چگونه در اینستاگرام از ویدئو یا عکس‌های آپلود شده خود لینک خروجی (URL) دریافت کنیم؟

برنامه اینستاگرام این قابلیت را ارائه می‌کند که کاربران بتوانند از پست‌های خود لینک خروجی دریافت کنند. دقت داشته باشید که امکان استفاده از لینک خروجی پست‌هایی که در اکانت‌های خصوصی (Private) منتشر شده‌اند وجود ندارد. به منظور دریافت لینک خروجی از پست مورد نظرتان، کافیست که به پست خود مراجعه کرده و سپس آیکون سه نقطه موجود را انتخاب کنید. حال گزینه Copy Share URL را انتخاب نمایید. در این شرایط لینک خروجی پست مورد نظر دریافت شده و قابل استفاده خواهد بود.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را با فیسبوک همگام‌سازی کنیم؟

برای همگام‌سازی و تعامل اکانت اینستاگرام با اکانت فیسبوک خود در دستگاه‌های اندرویدی مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد بخش پروفایل برنامه اینستاگرام شوید و آیکون سه نقطه موجود را انتخاب کنید.
  • گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.
  • گزینه Facebook را انتخاب کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود، قادر به تعامل و همگام‌سازی آن با اکانت اینستاگرام‌تان خواهید بود.

به منظور همگام‌سازی و تعامل اینستاگرام با اکانت فیسبوک در دستگاه‌های آی او اسی و ویندوزفون‌ها مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل برنامه اینستاگرام مراجعه کرده و آیکون شبیه به خورشید موجود را انتخاب کنید.
  • گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.
  • گزینه Facebook را انتخاب کنید و با وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود، قادر به تعامل و همگام‌سازی آن با اکانت اینستاگرام‌تان خواهید بود.

با همگام‌سازی اکانت اینستاگرام و فیسبوک خود، به محض اینکه پستی را در اینستاگرام آپلود کنید، گزینه‌ای به منظور اشتراک‌گذاری همان پست در فیسبوک هم ارائه می‌شود.

آیا امکان اضافه کردن چند اکانت اینستاگرام به یک اکانت فیسبوک وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد که شما چند اکانت اینستاگرام خود را به طور همزمان با یک اکانت فیسبوک همگام‌سازی کنید. زمانی که یک اکانت اینستاگرام را به فیسبوک متصل کنید، تمام دوستان فیسبوکی شما که در اینستاگرام اکانت داشته باشند از طریق یک نوتیفیکیشن از فعال بودن اکانت اینستاگرام شما باخبر می‌شوند.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را با صفحه فیسبوکی که مدیریت می‌کنیم همگام‌سازی نماییم؟

اگر قصد دارید که اکانت اینستاگرام خود را به جای اکانت فیسبوک با یک صفحه فیسبوکی که مدیریت آن را بر عهده دارید همگام‌سازی کنید، باید در دستگاه‌های اندرویدی به صورت زیر عمل کنید:

  • به بخش پروفایل برنامه اینستاگرام مراجعه کرده و آیکون سه نقطه موجود را انتخاب کنید.
  • گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.
  • گزینه Facebook را انتخاب کنید و مشخصات اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. حال اگر قصد دارید که اکانت اینستاگرام خود را به جای اکانت فیسبوک با یک صفحه فیسبوکی که مدیریت آن را بر عهده دارید همگام‌سازی کنید، گزینه Facebook را لمس کرده و سپس صفحه فیسبوکی مورد نظرتان (گزینه Page) را انتخاب کنید.

اگر در دستگاه‌های آی او اسی و ویندوزفون‌ها قصد دارید که اکانت اینستاگرام خود را به جای اکانت فیسبوک با یک صفحه فیسبوکی که مدیریت آن را بر عهده دارید همگام‌سازی کنید، باید به صورت زیر عمل کنید:

  • به بخش پروفایل برنامه اینستاگرام مراجعه کرده و آیکون شبیه به خورشید موجود را انتخاب کنید.
  • گزینه Linked Accounts را انتخاب کنید.

گزینه Facebook را انتخاب کنید و مشخصات اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. حال اگر قصد دارید که اکانت اینستاگرام خود را به جای اکانت فیسبوک با یک صفحه فیسبوکی که مدیریت آن را بر عهده دارید همگام‌سازی کنید، گزینه Facebook را لمس کرده و سپس گزینه Share to و نهایتا صفحه مورد نظرتان را انتخاب کنید.
چنانچه در رابطه با نحوه همگام‌سازی و تعامل صفحه فیسبوک با اکانت اینستاگرام نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

آیا پس از همگام‌سازی اکانت اینستاگرام با فیسبوک، پست‌های ارسالی به طور عمومی نمایش داده می‌شوند؟

خیر، پس از همگام‌سازی اکانت فیسبوک و اینستاگرام، پست‌هایی که ارسال می‌کنید در شرایط پیش فرض به طور عمومی نمایش داده نشده و تنها توسط دوستانتان (Friends) قابل مشاهده هستند. با مراجعه به بخش تنظیمات اکانت فیسبوک خود می‌توانید این موضوع را تغییر دهید. برای کسب راهنمایی بیشتر و دقیق‌تر، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید.

آیا امکان تغییر نام پوشه حاوی عکس‌هایی آپلود شده اکانت اینستاگرام در فیسبوک وجود دارد؟

بله شما می‌توانید پوشه‌ای که در اکانت فیسبوک‌تان حاوی پست‌های آپلود شده در اینستاگرام است را تغییر نام دهید.

چه تعداد تصویر را می‌توانیم در آلبوم فیسبوک همگام‌سازی شده با اینستاگرام آپلود کنیم؟

به طور پیش فرض می‌توانید 1000 عکس را در آلبوم فیسبوک همگام‌سازی شده با اکانت اینستاگرام خود آپلود کنید.

چگونه پست‌های قدیمی اینستاگرام خود را با سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری کنیم؟

اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست‌های شما را در سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم اشتراک‌گذاری کند. به منظور انجام این عمل باید وارد بخش پروفایل خود و سپس پست مورد نظرتان شوید. حال آیکون سه نقطه موجود را لمس کرده و سپس گزینه Share را انتخاب کنید. در این شرایط می‌توانید شبکه اجتماعی مورد نظر نظیر توییتر، فیسبوک و … را به منظور اشتراک‌گذاری آن پست انتخاب کنید. دقت داشته باشید که اگر در اکانت شبکه اجتماعی مقصد وارد نشده باشید، در پنجره پاپ‌آپ نمایان شده باید این عمل را انجام دهید. با انتخاب گزینه Share، پست مورد نظرتان در شبکه اجتماعی انتخاب شده ارسال می‌شود.

چگونه از پست اینستاگرام خود یک “کد جاسازی” (Embed Code) به منظور نمایش در صفحه وب دریافت کنیم؟

شما می‌توانید از پست اینستاگرام خود یک کد جاسازی یا Embed Code دریافت کرده و از آن به منظور نمایش در صفحات وب استفاده کنید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا وارد سایت اینستاگرام (www.instagram.com) شده و سپس وارد اکانت خود شوید.
  • پست مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • بر روی آیکون سه نقطه کلید کرده و سپس گزینه Embed را از گوشه پایین و سمت راست تصویر انتخاب کنید.
  • کد نمایش داده شده را کپی کرده و در صفحه HTML سایت مورد نظر پیست (Paste) نمایید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود با اکانت سایر شبکه‌های اجتماعی همگام سازی کنیم؟

به منظور همگام‌سازی اکانت اینستاگرام با سایر شبکه‌های اجتماعی وارد بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود شده و سپس آیکون سه نقطه (در اندروید) یا آیکون خورشید (در آی او اس و ویندوزفون) را لمس کنید. گزینه Link Account را انتخاب کرده و سپس شبکه اجتماعی مورد نظرتان را انتخاب کنید. با وارد کردن مشخصات اکانت شبکه اجتماعی مورد نظرتان، تعامل و همگام‌سازی اکانت اینستاگرام با شبکه مورد نظر آغاز می‌شود.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را به اکانت شبکه اجتماعی VK متصل کنیم؟

شبکه اجتماعی VK هم یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوبی است که شما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را با آن همگام‌سازی کنید. اگر گزینه مربوط به اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام در شبکه اجتماعی VK به طور پیش فرض در اپلیکیشن اینستاگرام ارائه نشده باید در دستگاه‌های اندرویدی به صورت زیر عمل کنید:

  • به بخش پروفایل مراجعه کنید.
  • آیکون سه نقطه موجود را انتخاب کنید.
  • گزینه Share Settings و سپس VK را انتخاب کنید.

در دستگاه‌های آی او اسی نظیر آیفون‌ها و آیپدهای اپل به منظور نمایان شدن شبکه اجتماعی VK در بخش اشتراک‌گذاری برنامه اینستاگرام، کافیست که زبان پیش فرض دستگاه خود را به زبان روسی تغییر دهید. در این شرایط شبکه اجتماعی VK نمایان می‌شود.

چگونه همگام‌سازی و اتصال اکانت اینستاگرام به شبکه‌های اجتماعی مختلف را لغو کنیم؟

به منظور لغو همگام‌سازی و اتصال اکانت اینستاگرام به شبکه‌های اجتماعی در دستگاه‌های اندرویدی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید.
  • آیکون سه نقطه موجود را لمس کنید.
  • گزینه Link Accounts را انتخاب کرده و سپس نام سایت یا شبکه اجتماعی مورد نظرتان را لمس کنید.
  • در نهایتا گزینه Unlink را انتخاب کنید.

به منظور لغو همگام‌سازی و اتصال اکانت اینستاگرام به شبکه‌های اجتماعی در دستگاه‌های آی او اسی باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود مراجعه کنید.
  • آیکون شبیه به خورشید موجود را لمس کنید.
  • گزینه Link Accounts را انتخاب کرده و سپس نام سایت یا شبکه اجتماعی مورد نظرتان را لمس کنید.
  • در نهایتا گزینه Unlink را انتخاب کنید.
  • راز اصلی فروشندگان فالور اینستاگرام 


نظر شما:




Telegram

.: تمامی حقوق برای سایت فست فالو محفوظ است :.

اخبار

سرویس جدید
سرویس جدید تلگرام
ممبر فیک کانال و گروه تلگرام
- ممبر فیک تلگرام با استارت آنی و ظرفیت بالا به پنل اضافه شد.
- این سرور توانایی انجام سفارشات برای همه نوع کانال و گروه (خصوصی و عمومی) رو دارد

🔷️ مشخصات سرور:
🔻 حداقل تعداد سفارش : ۵۰۰ عدد
🔻 حداکثر تعداد در هر سفارش: ۱۰ هزار عدد
🔹️ حداکثر برای هر لینک: ۵۰ هزار عدد
💰 قیمت برای اعضا: استثنایی
قبل از ثبت سفارش توضیحات سرویس را مطالعه نمایید

اطلاعیه
سرویس های آمار اینستاگرام:
با توجه به اعلام اینستاگرام به تمامی کاربران،ممکن است در بخش آمار پست، آمار دقیق به کاربر ارائه ندهد.
این یک باگ در اینستاگرام می باشد که توسط این شرکت به اطلاع تمامی کاربران رسیده است.
با توجه به این موضوع: در صورتی که از سرویس های آمار اینستاگرام استفاده می نمایید، آگاه باشید سفارش انجام خواهد شد ولی ممکن است آمار دقیق،اینستاگرام به شما نمایش ندهد.
اعلان اینستاگرام👇

سرویس جدید
- سرویس های جدید اینستاگرام Reel به سایت افزوده شد.
- اینستاگرام Reels چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟جهت دیدن آموزش اینجا کلیک نمایید
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

سرویس جدید
- رای مسابقه استوری [Quiz Votes]
- ثبت سفارش از منو ویو استوی |Story|
- توضیحات سرویس را حتما مطالعه نمایید

فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

سرویس های جدید
سرویس های Likee
سرویس
فالور لایکی به تمامی پنل ها افزوده شد
سرویس ویو لایکی به تمامی پنل ها افزوده شد
سرویس لایک لایکی به تمامی پنل ها افزوده شد
سرویس شیر ویدیو لایکی به تمامی پنل ها افزوده شد

سرویس جدید
سرویس های جدید فست فالو
پروفایل ویزیت استوری 
چک لینک استوری
ثبت سفارش از منو ویو استوری

سرویس جدید
سرویس کامنت سفارشی با اکانت دارای تیک آبی به سایت و تمامی نمایندگی ها افزوده شد
سرویس کامنت رندوم با اکانت دارای تیک آبی به سایت و تمامی نمایندگی ها افزوده شد
قبل از هرگونه ثبت سفارش توضیحات سرویس را با دقت مطالعه نمایید

تخفیف!
آیا می دانستید با عضویت در وب سایت فست فالو بین 5 الی 60 درصد بر روی  سرویس ها تخفیف خواهید گرفت!
با عضویت قیمت ها به صورت خودکار برای شما نمایندگی خواهد شد!
تخفیف های منو شگفت انگیز را از دست ندهید، قیمت برای اعضای سایت استثنایی می باشد!

فست فالو راز اصلی افزایش لایک و فالوور شبکه های اجتماعی


اطلاعیه مهم
باتوجه به محدودیت های جدید اینستاگرام سرویس های لایک ارزان ممکن است ریزش داشته باشند
تا اطلاع ثانوی بهتر است از کلیپ در اینستاگرام استفاده نمایید
و از سرویس های ویو استفاده شود.
در صورت ثبت سفارش لایک ریزش به عهده کاربر می باشد

IGTV
👍 سرویس جدید لایک ایرانی IGTV به سایت افزوده شد.

💬 سرویس جدید کامنت رندوم ایرانی IGTV به سایت افزوده شد،

💬 سرویس جدید کامنت سفارشی ایرانی IGTV به سایت افزوده شد.

👏قیمت سرویس های لایو مجدد کاهش یافت

💥تخفیف های بیشتر در راه است💥

شگفت انگیز
تخفیف های سرویس های شگفت انگیز از دست ندید
قیمت برای اعضای سایت استثنایی
10
هزار ویو + ایمپرشن هدیه فقط: 680 تومان
25 هزار ویو + ایمپرشن هدیه فقط: 3400 تومان
100 هزار ویو + ایمپرشن هدیه فقط: 13400 تومان
قیمت های فوق فقط برای اعضای سایت می باشد

خبر خوب
جهت رفاه حال کاربران 2 سرویس لایک بسیار ارزان به سایت افزوده شد.
قیمت برای اعضای سایت استثنایی
شروع قیمت لایک ارزان سرویس 1:
1250 تومان
شروع قیمت لایک ارزان سرویس 2: 460 تومان
قیمت های فوق فقط برای اعضای سایت می باشد


علاوه بر کامنت سفارشی با کاربران ایرانی

سرویس لایک کامنت هم فعال شد!
با این سرویس شما عزیزان میتوانید برای یک کامنت خاص لایک سفارش دهید😮

 برای مثال زیر پست یک سلبریتی کامنت بگذارید و برای کامنت خود لایک کامنت سفارش دهید با خرید لایک کامنت، کامنت شما علاوه بر لایک شدن در کامنت های اول پست نمایش داده می شود😮

💥سفارش از منو کامنت اینستاگرام💥



فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های مجازی
افزایش فالور لایک ممبر تلگرام.... 

کانال تلگرام: fastflw@

اعطای سایت نمایندگی
خبر خوب
با توجه به هزینه های زیاد راه اندازی یک وب سایت  فروشگاهی تیم فست فالو شرایطی را برای شما دوستان عزیز ایجاد کرده است تا بتوانید فقط با پرداخت هزینه هاست و دامین برای خود یک وب سایت افزایش فالور و لایک....شبکه های اجتماعی داشته باشید و درآمد قابل توجهی را داشته باشین
جهت اطلاع بیشتر و درخواست سفارش بعد از ثبت نام در وب سایت از منو جدید اعطای وب سایت نمایندگی اقدام نمایید

فست فالو راز اصلی افزایش لایک و فالوور شبکه های اجتماعی

#ویو_خودکار
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

#لایک_خودکار
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

#منشن
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های اجتماعی

#کامنت_سفارشی
سرويس جذاب ديگه ای داريم به نام كامنت سفارشی كه به راحتی ميتونی
كامنت دلخواهتو تايپ كنی
و
بعد از گذشت چند دقيقه زير پستت مشاهدش كنی

سفارش از منوی #کامنت اینستاگرام

____________________
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های مجازی

#دایرکت
پست دلخواهتو با يك متن براي فالورای هدفت ميتونی ارسال كنی

اين يه راه جذاب برای جذب فالور فعاله 

سفارش از منوی: اینستاگرام منشن/هشتگ/دایرکت

____________________
فست فالو راز اصلی فروشندگان خدمات شبکه های مجازی

سرویس های جدید
سرویس های ویو خودکار به سایت افزوده شد
سرویس های لایک خودکار به سایت افزوده شد
سرویس های منشن از فالور های هدف به سایت افزوده شد
سرویس های منشن از لیست انتخابی شما به سایت افزوده شد

سرعت
سلام دوستان عزیز 

Tik Tok
 TikTok 

سرویس های افزایش فالوور / لایک / شِیر ویدو تیک توک به سایت افزوده شد

تخفیف روز
سرویس جدید
کانال تلگرام
خدمات بیشتر تلگرام
اطلاعیه
اطلاعیه

به علت محدودیت ها و سختگیری های اخیر اینستاگرام تمامی سرور های لایک و فالور ایران و تمام دنیا بهم ریخته و بسیار بی کیفیت و کند و ناقص شده اند.
از سرویس های با کیفیت تر استفاده نمایید.افت سرعت در برخی از سرویس ها کاملا طبیعی می باشد.
سرویس های اورژانسی بر روی پنل ها فعال میشود.

بنابراین تصمیم گرفتیم خدمات با کیفیتی ارائه کنیم تا از این سری مشکلات اینستاگرام عبور کنیم و بتوانیم مجددا خدمات ارزان و با ثبات و با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهیم.

این قول را میدهیم که بمحض برطرف شدن مشکلات اینستاگرام و سرورهای لایک و فالور قیمت سرویس های اورژانسی را کاهش دهیم و خدمات ارزان و مناسبی را در اختیار شما قرار دهیم.
قیمت برای اعضای سایت نمایندگی می باشد.

فست فالو نمایندگی اصلی فروشندگان فالور و لایک

 از اینکه ما را انتخاب کردید سپاس گذاریم.

اطلاعیه

30